| |||||||||||||
Cursuri | Descriere și obiective | Echipa CIP | Parteneri | Galerie foto, ecouri în presă | Contact | ||||||||
Curs postuniversitar - Evaluator de riscuri și auditor în domeniul securității și sănătății în muncă
Curs postuniversitar - Formare și pregătire a responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal Curs postuniversitar - Diagnostic și evaluare Curs postuniversitar - Sisteme informatice și managementul comunicării Curs de formare continuă - Profesorul actual pentru o școală modernă Curs intensiv de terminologie psihopedagogică în limba română Guvernanța corporativă și audit intern Managementul productivității și competitivității IMM-urilor Managementul serviciilor IT pentru IMM-uri Metode de analiză și evaluare a calității Manageri energetici pentru industrie Auditori termoenergetici pentru industrie Auditori electroenergetici pentru industrie Cisco Certified Network Associate Information Technology Essentials I (Bazele tehnologiei informației I) Limba română. Practica analizei gramaticale Limba engleză - limbaj general Limba engleză - limbaj specializat Limba și cultura italiană Limba italiană - limbaj specializat Curs de formare continuă (perfecționare) - Administrator rețea de calculatoare Curs de formare continuă (perfecționare) - Specialist în domeniul proiectării asistate pe calculator Curs de formare continuă (perfecționare) - Designer pagini web Curs de formare continuă (perfecționare) - Operator procesare text și imagine Curs de formare continuă (calificare) - Operator introducere, validare și prelucrare date Curs de formare continuă - Comunicare și management în învățămîntul preuniversitar Curs de formare continuă - Travailler et enrichir le lexique par le biais de l'image et des exercices ludiques Curs de formare continuă - Jeu et apprentissage du français Curs aplicativ - Antreprenoriat și leadership intuitiv Curs de formare continuă - Specialiștii viitorului pentru educație |
Curs intensiv de terminologie psihopedagogică în limba română
Descriere
Modulul de psihopedagogie urmărește formarea competențelor lingvistice generale, transversale şi aplicate, specifice ştiinţelor educaţiei, de utilizare adecvată axiologică şi praxiologică a conceptelor, teoriilor moderne şi a paradigmelor actuale, şi complementare, cu transcendenţă asupra psihopedagogiei. Cursul practic de limba română cuprinde patru secţiuni, între 15-20 de unități tematice fiecare: teme cotidiene / titlu (ex. familiarizarea sonoră şi grafică, inscripţii, servicii sociale, locuri publice, identitatea – CV, timpul, cumpărături etc.); acte de vorbire şi strategii discursive (ex. citirea literală, inscripţii, saluturi / formule de politeţe, întrebări, ora, preţul, completare CV etc.); noţiuni de fonetică, lexic şi structura morfosintactică a limbii române contemporane (ex. alfabetul limbii române – sunet / literă; numeralul cardinal; articolul; verbele a fi, a avea, a vrea; adjectivul; substantivul etc.); competenţe culturale (ex. harta României; orientarea prin oraş; instituţii de cultură din oraş; moneda; dialoguri în locuri publice etc.) Obiective
Modulul de psihopedagogie are ca obiectiv dezvoltarea, la cursanţi, a motivaţiei intrinseci pentru descoperire, cercetare, învăţare, aplicare, a terminologiei psihopedagogice, în vederea obţinerii de către aceştia a rezultatelor de ordin calitativ în domeniul de pregătire precum şi în domeniile complementare şi adiacente ale domeniului specific. Cursul practic de limba română propune drept obiective următoarele: formarea şi dezvoltarea de competențe lingvistice (înţelegerea limbii vorbite, exprimarea orală, înţelegerea limbii scrise, redactarea corectă a unui text scris, interacţiunea în conversaţie) și competenţe de comunicare în domeniul avizat, precum: stăpînirea variantelor corecte de exprimare în limba română (în ambele coduri, oral și scris), îmbogățirea vocabularului (ex. termeni din limbajul psihopedagogic); dobîndirea de abilități și deprinderi performative în exprimarea orală şi scrisă, în crearea text-discursului în limba română; formarea priceperilor şi a deprinderilor de folosire corectă a unor structuri specifice limbajelor de specialitate; creşterea competenţei şi a performanţei lingvistice prin impunerea învăţării unui limbaj de specialitate. Informații suplimentare
Universitatea "Petru Maior"Str Nicolae Iorga nr 1, 540088 Corp clădire A, cam 413-414 Tîrgu-Mureș, România Telefon : 00-40-265-233112, int 239 Fax : 0265-233112 E-mail: |
Actualizat : 11-Feb-2016 | Copyright © "Petru Maior" University of Tîrgu-Mureș |